http://i561.photobucket.com/albums/ss52/angelicxmelody/Web%20materials/home1.png

Saturday

aku!!!!!!!!!!!

 my life as a women..
dulu masa ku remaja tak la mcm nie..beg pon mcm rimas kalau nak bawa..ala letak je duit dalam poket..my ic,kekdg tak bwa pun kalau nak jln.mmg nak cari maut kan,tak pepsl kena msuk lokap dituduhnya aku org asing..but now semuanya da advance ,msti la kena up to date baru la org tak kata aku nie ketinggalan zaman.aku nie women so byk benda yg nak bwa time aku nak hangout ngan my beloved bf..ah5..klu nak tahu dalam beg aku nie memacam ble muat tau..ah2..mcm poket doremon la pulak.kalau tak pakai handbag nie rasa mcm hangoutku tak lengkap lak...tapi tak heran la..aku kan women..

my red handbag..nie handbag yg paling aku syg tau..mura je tak da brand pun tapi selesa bila nak pakai..
ko org nak tau tak apa yg selalu ada dlm beg aku nie..ah5..mcm2 ada..tak kesa saiz nya besar ke kecil ka yg penting ia wajib dibawa..kalau tak bawa terasa nak patah balik uma je nak ambik..kalau duit banyak sgt tak pe la..msuk kedai juz beli je yg baru..
1st wallet juz utk letak my syiling money..n sewaktu dgnnya..

2nd wallet..ala phm2 la..money,bank kad,ic n byk lg yg pentig la.
























selain tu..he5..kalau nak kuar mana2 aku mesti bawa tab aku.memudahkan aku nak on9..lagipun kalau nak baca novel ada je kat dlm ni aku da download softwarenya..n 1 more ting oso aku nak gtau tab ku nie mmg complet isinya sesuai nurse mcm aku..dictinory nursing,malay english,medical drug.n memcm la..kalau borink boleh je dgr lagu ke pa n boleh je main game.pastu kekdg tablet nie ble buat dairy gak...mmg bestla..lappy tu ada je tapi mls nak bwa lappy..buat semak beg n berat sgt lorrrrr.kalau nak wat assigmnt ke pa bru best guna lappy...actully tab aku nie my bf bagi..he3..yg lagi buat aku suka hati dia kaler putih..mmg comel la n sepadan ngan chic mcm aku!!!!!
chomel..

eeeeeemmmm..suke sgt..


























selain tab ku nie..kamera msti ada dlm beg ku..salah satu benda pentig gak..nak gie memana ada je aku nak aku ambik pic..kekdg benda bodoh pun aku nak ambik pic nak jadikan collectin pic..ah5..kenangan..kamera kan penting..manalatau ada event besar so ble gak ambik pic buat kenangan..



 hp..
hp nie da lama aku nak sgt..dulu sblm jumpa hp nie aku nak sgt hp nokia c7..sama design ngan hp yg aku guna skg cuma bezanya brand je tak sama..oso white kaler..chic..sesuaiii!!!!!!..

demi masa..jam oh jam..ko dimana ya...pergggghhhh..penat ku mencari rupanya ko ada di kotak ya...eeeeeemmmmmmm...nie hadia 1st dari bf ku..valentine present..tapi besar sgt..actully jam nie for man not women tapi aku tak suka jam yg kecik..tak chantek..so aku pilih nie la..lgpun simple design n sesuai for chic mcm i!!!!!!!
valentine gift..

aku nie cian tau..rabun..time jalan n stdy je ku pakai kalau hari2 besa aku tak guna..mls..rimas..ah5..klu la aku tak rabun n kalau la aku nie mcm manusia normal yg tak da cacat celahnya kan bgs..tak ya la nak penat2 bawa spek mata ku nie..tapi payahn nya aku smakin rabun..ah5..tpksa la bwa kemana pegi..manalatahu bf ku baik hati bawa aku tgo wayang..tak nya aku cian dok dpn wayang tapi satu haram pon tak nampak...sedihhhhh!!!!!!!

wanita mcm aku nie yg tak kurang hebantanya seiiring wanita lain..
perasan je lebih..ah5,tak pe aku mmg perasan pun..
oppppsssssssss....
lotion nie mst ada..nak elak kulit aku dry sgt..lgpon nak jg kulit sgt!!!!!

my s.blusher & mama bedak silky gal..

anatara 3 nie..pilih je mana ku suka nak bwa..nak mampos bwa tetiga sekali..

NIE PULAK AKU TAK KESA KALAU NAK BAWA SEMUA..

my comb..cumil bear comb ku..
kekdg bopren ku tgur napa la mnaja sgt nak bwa payung..takut hitam ke syg oiiii!!!!..encik bopren aku kan gf kesygn mu mstila takut matahari..lagupon sejak kecik aku mmg suka bekurung takut sgt kuar uma  takut pada en.matahari la..bukan ku sombong en.bopren tapi ku tak suka panas..tak sukaaaaaaaaaa panassssssss!!!!!
actually byk lg yg ada dlm beg ku..tapi payah la nak story mory memanajang..ah5..nie pon da cukup n memadai ko org mengenali sikapku n diriku..

aku adalah wanita...wanita yg mencintai diri sendri!!!!!


Tak peduli kelemahanmu... Yang ada aku jatuh cinta karena hatimu.. Cintaku tak pernah memandang siapa kamu.. Tak pernah menginginkan kamu lebih.. Dari apa adanya dirimu selalu... Cintaku terasa sempurna karena hatimu.. Selalu menerima kekuranganku Sungguh indah cintaku ''... untuk seseorang diHATI dan bakal menjadi PELENGKAP DIRI.. Moga Allah permudahkan kami... amin. " Cintailah Allah kerana kamu akan dicintai oleh Allah.." " Semoga cinta kita terus bertasbih ke jalan ALLAH s.w.t " ~ faezah sapirin ~ ...

No comments:

Post a Comment

melody cinta ke atau chenta!!!!



hye semua...atuk nenek cucu nak tumpang lalu!! ko org semua sehat ke sehatkah???
ok aku kat sini sehat2 je..
alhamdulillah syukur nikmat tuhan..
fuh, tak kusangka ujan di malam hari siang ko memanas memanjang..
merapu merepeknya aku!!!!
ppeerrrggghhhh...
masa berlalu terasa begitu pantas bukan??...
sekelip mata, bebulan bulan ku stay diruma menanam anggur..
sungguh subur tanaman ku!!!
masa berlalu dgn hebatnya..
bagi yang mengisinya dgn baek dan sempurna, alhmdulilah..
tetapi..
bagi sesiapa yang membuangnya begitu sahaja,..
try to flash back, and cari kesilapan itu dan cuba perbaiki sebaiknya..
jgn jadi mcm aku!!
puteri lilin..


dear readers yang disayangi sekalian...aku di sini membawa kalian agar merenung.
...renungkanlah..dan..teruskanlah merenung..



C I N T A ????
apa yg anda faham tentang 5 huruf keramat di atas??
mcm2 definisi bukan?
to be honest, hingga ke saat ini, penulis agak takut nak mendefinisikan perkataan tersebut.
ya walaupun ianya 5 huruf...
nampak mcm mudah untuk bermain dgn perkataan tersebut..
nampak mcm senang untuk bergelumang dgn cinta?
jgn bermain dgn cinta sbb cinta bakal mempermainkan anda!!
tapi bersediakah anda??


ok la...
jom tutup cerita cinta sesama
manusia yang tiada penamatnya itu..
mungkin ada yang tahu, dan mungkin ada yang baru tahu.dan mungkin juga ada yg pura2 tak tahu
dan mungkin ada yang tidak tahu langsung.
allahualam..ALLAH maha besar.
tapi bagi sesiapa yang mengikutinya, mungkin faham..
ataupun..
belasah je la klu mmg da bluurrrr!!!
anda buat2 faham sudahla~
tak perlu diperjelaskan satu persatu..
ko org da besar so tahu la!!
lagipon

penat jari jemari ku menulis!!
abis cramp musle2 jariku! !




Selain cinta aku kepada Ilahi, aku dah putuskan cinta aku kepada my spongebob & patrick..
yeah antara benda wajib yang sentiasa berdamping dengan aku selain ipad..
dan mungkin korang akan anggap aku gila meroyan..
meroyan tu apa eeeaaahhh!!!!!!
mak ku kata meroyan tu kesan dari slps mengandung..
yeahhhh keee!!!!!watever la..
bila kadang2 aku sedih aku akan peluk mereka..
bila aku rindu aku akan sayang mereka...
dua benda nih peneman di kala sunyi..
dua benda nih la yang memberi kekuatan dalaman kat aku..
ko org igt power root je ke yg buat kita power semcm..tak la!!
dua benda nih laa yang sentiasa buat aku tersenyum dan tertawa..walupun kadang2 dlm duka..
dua benda nih la yang menyaksikan air mata tumpah selaju air terjun..
dahsyat kan..
tapi aku kan kuat sbb aku ada mereka!!
(to my b..u off cos la the best tpi b bz kat malay land sana,syg mu nie ditanah borneo..nak mai cini tpksa nek garuda besar..btw
love u hubby!!!)


ok serius..
disebabkan dua benda nih la aku kenal siapa diri aku...
aku kenal di mana sepatutnya aku letakkan diri aku...
aku mulai tahu di mana patut aku letakkan maruah aku sebenarnya!
aku juga mulai tahu apa itu maksudnya cinta sebenarnya..
cinta sebenarnya tidak pernah wujud...
tapi tu masa zaman ku selalu kecewa..
now n forever aku da pecaya cinta..
sbb aku cuma
cinta airon my hubby..
cuma skrg!!
hanya chenta sahaja yang ada..
aku kan!!!

chenta melody..
persoalannya !!!
aku je mampu yg menjawabnya sbb aku kan !!!
dahhh...dahhh..stoppedd..





till then
tamat..

gu ma woo!!

Blogger templates

at lcct airasia apot,7 march 2011..tga tunggu dia jemput aku..tak kenal langsung..tak pena jumpa langsung..tak sangkah jodoh ku pada dia..i love my hubby so much!!!